
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından Kurumsal Memnuniyet Anket Analizleri ve Kurumsal İyileştirme Eylem Planları konulu toplantı düzenlendi.
Gelişimini her alanda titizlikle sürdüren Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ), kalite süreçlerini güçlendirmek amacıyla çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, ALKÜ Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından Kurumsal Memnuniyet Anket Analizleri ve Kurumsal İyileştirme Eylem Planları konulu toplantı düzenlendi. Toplantıya ALKÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Kılıç, Genel Sekreter Hüseyin Er, Kalite Yönetim Koordinatörü ve Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Burçin Cevdet Çetinsöz, daire başkanları ve Kalite Yönetim Koordinatörlüğü ekibi katıldı.
Kurumsal Akreditasyon ve Program Akreditasyonu çalışmalarını sürdüren ALKÜ’de toplantıda; yemekhane, kütüphane, idari personel, akademik personel, mezun ve dış paydaş memnuniyet anketlerinin sonuçları ele alındı. Ayrıca kurumsal iyileştirme eylem planları kapsamında yapılması planlanan faaliyetler görüşüldü. Toplantıda, idari ve akademik personelin talepleri ile öğrencilerin genel memnuniyet düzeyleri ele alındı. Özellikle yemekhane ve kütüphane gibi hizmet alanlarının kalitesini artırmaya yönelik somut adımlar belirlendi. Üniversitenin dış paydaşları olan kamu kurumları, diğer üniversiteler ve mezun öğrencilerden elde edilen yüksek memnuniyet oranları da üst yönetim ekibi ve daire başkanlarıyla paylaşıldı. Verimli geçen toplantı sonunda, katılımcılara ve emeği geçenlere teşekkür edildi.